1 de febrero de 2012

324/365• mans

Em queden 41 fotos per acabar el projecte una foto al dia, i com que últimament em despistava bastant i havia de posar el blog al dia quan podia, he decidit aprofitar que avui és dia 1 per fer durant tot el mes de febrer un mini projecte dins d'aquest dels 365 dies.
Vaig trobar un "planning" de 25 dies, on cada dia proposa un tema diferent. Però proposa temes com "els crios vestits en la roba de la misa" i com que no podré fer la foto, vaig buscar un altre planning d'estos en 30 dies. Llavors, aniré combinant els temes d'un o de l'altre i així tindre un tema nou per a cada dia durant tot el febrer.

Avui, toca mans.


I esta és la meva mà tocant el mac, que és casi l'únic que he fet avui. Faena i faena, i que dure! :)

(Vale, intentaré fer les fotos en la càmara i no en lo mòbil, però m'ha passat el dia volant i m'he quedat sense llum!)

Estos són els plannings que tinc, si algú s'anima n'hi ha més pel món d'internet!


1 comentario:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...